Åh vilken Fredag

Har nyss vaknat kom hem kl 12 idag,
Varit i torpet hela fredag å spenderade natten där,
kan ju säga att det var en upplevelse, vi åkte från
Igelkotten och Viktor vid 15.00 och vi hade med oss :
Vin
Sovsäckar och tillbehör
Mat
Spel
ficklampor
kamera

ljus

vi hade säkert med oss fler saker men inget speciellt så :)
tänkte berätta vad som hände i torpet lite senare på kvällen
Torpet ligger ca 12 mil utanför Västerås, och ligger helt öde i en skog,
Så det tog ju lite tid att hitta dit, men eftersom min baby hade varit där förr,
så var det lite lättare att känna igen sig, men väl där så börja vi packa in sakerna
i torpet och gjorde i ordning, det var otroligt fint, fanns sängar tydligen och bord och stolar
Timmarna gick och vi satt å skratta prata och spelade kort , det blev allt mörkare
och mörkare ute, så vi korka upp en vinflaska och gjorde upp en eld ute där vi gjorde
våran mat, riktigt gott var det faktiskt, så när maten är klar å vi sitter för att äta så börjar
det låta konstigt, som om att någon var lite dålig i magen, och vi började titta på varandra
och det var ingen som gav i från sig det ljudet, men vi ignorerade det å fortsatte att äta

lite senare så knackade det på dörren, så Viktor gick å öppnade ,
men det var ingen där, men det konstiga var att samtidigt som han öppnade dörren
knackade det på ett fönster som var vid mig , så jag skvatt till och typ flög i älsklings knä.
så vi tände ett ljus och tänkte köra anden i glaset, men det var som någon blåste ut ljuset hela tiden,
så det gick inte , så vi satte oss i ett hörn å ignorerade ljuden, tills dörren flög upp,
jag skrek så att jag trodde mina stämmband skulle gå sönder,
och in kommer några av älsklings och Viktors kompisar å skrattar allt vad dom orkade,
och jag blev så arg att jag flög upp och slog en av killarna, men han var för biff,
men resten av kvällen var underbar , blev mycket skratt  :)

Vad gjorde ni igår då något roligt ?
Berätta : )


Sen så vill jag bara berätta för att inte folk ska missförstå mig
Barbie är inte min Idol, utan när jag var yngre/liten blev jag kallad
för barbie pga mitt så blonda hår och min attityd




och sen andledningen till att jag inte lägger in bilder på mig själv
är att varför ska allting handla om utseende på en blogg ? ,
Bloggen ska vara intressant av innehållet inte utseendet,
om jag en vacker dag kommer lägga in en bild på mig,
så lär ni ju märka det ! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0