Äntligen hemma

har varit ute och på stan nu sen klockan 8 i morse,
suttit i massa möte för mitt företag BarbieAB
Vi kom fram till en massa saker som jag tyvär inte kan berätta för er än,
men ni kommer märka när jag skriver det :) ,
missa inte BarbieAB's fina utbud av grejjer för lågpris
Lunchade på Sushibar med underbar Linda idag

riktigt mumsigt 

"Ni missar väll inte min bloggfika som är i Örebro på Fredag va ? "

Har även varit en sväng på gymmet idag
körde rygg och mage, även lite pilatus
mycket bra träning försöker hålla igång nu innan jul


Var och shoppade lite idag som vanligt

dessa fest byxor
topshop 2040 :-


Denna fina fest väst
Topshop 1300 :-


Två par fin skor till festen
2100:- paret


Nu ska jag och Mr x på Bio premiär av " Svansjön"
så jag bloggar när jag kommer hem
kram vänner

Kommentarer
Postat av: Celina

hahaha fyy faan vah fula kläder o skor . lilla äckel som försöker vara nått din lilla fjortishooooraa

2008-12-09 @ 17:29:43
Postat av: Celina

fyy faan vah fula kläder och skor ! vilken normal människa skulle ta på sej det där ? ^o) lilla äckelhooora

2008-12-09 @ 17:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0