Det blev tyst

Det har blivit ganska tråkigt att läsa Kissies
Blogg nu för tiden, hon är ganska tråkig,
elle ja det har hon alltid varit, läser bara för att få mig ett skratt,
Men en sak som jag skratta åt länge idag när jag läste
gårdagens inlägg " vem vet inte vem kissie är " , Haha
det var faktiskt lite fult skrivet, men sån är Kissie,
och det gör mig väldigt spyfärdig faktiskt..

Haha och nu är jag verkligen inte avundsjuk på Blondinbella
jag tycker bara hon är patetisk, eller patetisk kanske inte är rätt
ord men hon gör så mycket som hon egentligen inte borde kanske ?
egen show ? , vad ska det tjäna till egentligen, synas i tv" hej det är jag som bloggar"
snacka om att göra reklam för sig själv, hennes blogg är inte det minsta intressant
handlar om hur hon tränar, hennes " MUF" möten, Och alla bloggfika hon tar,
och äter på "sushibar" och köper kläder hit å dit,
jag säger bara en SAK MER KUL ÅT FOLKET !

Kenza där emot är en riktigt skön brud,
Hon skriver om lite mer vanligare saker,
och jag älskar henne :) 

där ser ni jag kan gilla folk också inte bara klaga ..

Nej nu ska jag klä på mig ytterkläderna och börja
röra mig mot stan där jag ska träffa en klasskompis
ska jobba på projekt arbetet, sen blir det att möta min älskade lillebror

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0