En tanke

Sitter och kollar på idol samtidigt som jag läser kissies blogg
och jag måste säga hon måste vara den otrevligaste bloggerskan,
Seriöst en som läser hennes blogg och ställer en fråga ,
får oftast ett otrevligt svar, eller en kaxig attityd,
och jag stör mig på det så jävla mycket, finner inga ord,
Hon är inte bäst, hon bara tror det, ,
Ärligt Kissie lägg av med din Otrevlighet
den kommer inte funka i längden, så fuck you ! :)

Nu har jag ätit min frukost, i en stark doft av alkohol,
fyfan, funderar på att lägga ut han på Balkongen ett tag,
Han luktar whiskey öl sprit och allt man kan dricka,
förstår inte vad han gjorde ute så länge, och nu snarkar han också,
Vad ska man göra ? , kanske vara jävlig med han idag ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0