¤#%&#&"

jag börjar ganska uttråkad på att alltid behöva ge samma svar till folk,
Några tjejer   börja mucka,
Och säga att jag borde lägga ner min blogg
för att jag har åsikter ,och vågar stå för det jag tycker,
och att jag droppar det i min blogg,
dom tyckte att jag var väldigt ful och fjortis,

Jag har aldrig ens sagt att jag är snygg , eller ful heller för den delen,
och som jag sa till dom att Det är inte hur en människa ser ut som gör
bloggen intressant utan innehållet, och då menade den ena tjejen
på att jag inte vet vad jag pratar om, och att det pratas mycket om mig
och min blogg, men det är ju positivt sa min kompis till dom,
och bad dom hålla käften ifall dom inte hade något mer å säga ,


varför förstår jag inte, jag har ju inte gjort dom något,
men jag vet att dom tycker jag är grym som vågar
stå för det jag säger eller har jag fel ? ,

kommer snart ställa mig mitt på stan å skrika ut mina åsikter,
bloggen räcker fan inte till allt jag har att säga om dom jag
vill säga åsikter till, ska fanimej ta och skriva en bok eller vad säger ni ?

Har jag fel när jag säger att man får skriva om vad fan man vill
i sin EGEN blogg, och att läsarna läser det på egen risk ? ,

jag tar inte åt mig av någons skit, utan jag tycker bara det
är väldigt kul att någon orkar lägga ner energi på
att kommentera ett helt A4 med klagandes på det jag skrev,

Påtal om en rolig sak fick så ska jag se på
blondinbellas grejj idag på tv400, minns fan inte tiden,
men haha, jag kommer nog skratta gott åt det,
för det är ganska fult hon har 10 minuter typ en gång i veckan
LÄGG NER ! ,

nej nu ska jag sluta , jag kommer nog få fler fjortisar
dragna hit, puss på er andra :*

Kommentarer
Postat av: rebecca

jag tycker det du gör är bra, och det är din egna blogg, dagbok, du skriver vad du vill och dom som klickar in på din sida har fan ett val, du har ju inte tvingat dom, bara avundsjuka idioter som inte har något annat för sig. jag tycker om din blogg iallafall, tack för kommentaren också, det värmde som tusan :) ha en bra jul och nyår, kram

2008-12-22 @ 22:48:01
URL: http://bikisen.blogg.se/
Postat av: N-F

jag håller med, du får skriva precis vad du vill....



god jul och gott nytt år :)

2008-12-23 @ 13:36:56
URL: http://linnetlinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0