God morgon

Haha igår kväll var så roligt, haha
Fick höra av en tjej att jag var lik KISSIE!
då smällde det kan jag lova, Haha vem fan vill se så sjukt ful ut ?
ja i varje fall inte jag, Kvällen var annars helt underbar, vi dansa å dansa,
och jaa, det tog aldrig slut, vi hitta en massa killar till "mimmi" , och allt blev som vi hade tänkt oss
tänkte bara slänga in ett litet snabbt inlägg innan jag drar och duschar å åker vidare till Hassan,
där det är förfest ikväll en massa sköna snubbar..

jag ska färga håret ikväll också vill inte bara blond längre
det är fult. puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nej, det är rätt. Det är inte utseendet som gör bloggen intressant, så vafan lägger du en kommentar som "Du e ful" på min blogg då för? Hur gammal är du, 12? Din blogg är sjukt fjortis. Men du kanske är 14 år?:)

2008-12-06 @ 18:48:10
URL: http://jenize.blogg.se/
Postat av: J0Z [JOZEFINNILSSON]

SVAR: kan säkert firra den senare, skriv ett mejl till mig med din mejl, lösen, bild och aah du ser vad som behövs till designen... min mejl hittar du på bloggen....

2008-12-07 @ 06:47:29
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Din blogg handlar typ om din svartsjuka på andra tjejer & hur du försöker framställa dig själv som en "tuffing". Fake rakt igenom, otroligt pinsamt.. Tror ingen läser din blogg överhuvudtaget. "suck on that bitch" hahaha, yeah right ;) Skaffa dig ett liv bruden, istället för & störa mitt.

2008-12-07 @ 16:07:18
URL: http://jenize.blogg.se/
Postat av: C

HAHA, du är så jävla grym!

Hittade in på din blogg nyss, jag känner inte dig och inte dem du pratar om i bloggen, men bara det hur du fullständigt skiter i vad andra tycker och, haha. Jag finner inga ord, återigen: du är grym!



Älskar också hur du skirver i det här inlägget att en tjej kom och sa att du var lik KISSIE! (När man först läser det så tror man att du blev chockad och gillar det) Sen fyller du i med: Då smällde det kan jag lova, vem vill se ut som henne?



så jävla grym!

2008-12-09 @ 14:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0