Godmorgon

"Marc Anthony bestämmer hur korta hustruns kjolar får vara
 vart de ska bo och vilka filmer hon ska göra
men har Jennifer Lopez fått nog av makens bossighet.
 Bara tio månader efter att paret fick tvillingar har hon tagit av sig vigselringen.
 Enligt en källa till Us Weekly saknar hon sitt gamla liv."




jag förstår henne fullständigt, klart fan att man inte vill
leva med någon som ska ha kontroll över allt,
jag hade fan sagt i från eller skiljt mig,
för så där kan man fan inte leva ,

och visst är CHRIS BROWN hur snygg som helst?



nä nu har jag väll inget mer å skriva just nu,
ska gå å lägga mig och mysa ett tag,
se you bitches ;) xoxo

Kommentarer
Postat av: jennifer

Svar: ja jag går hotell =). ha en bra dag! kram

2008-12-20 @ 12:28:24
URL: http://girlinlove.blogg.se/
Postat av: DW

ja elle hur :O shiet ska inte en brud få se billig ut fast hon har pojkvän ja menar hallååå?

2008-12-20 @ 15:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0