Godmorgon

Åh vilken natt, underbart,
tänkte inte säga så mycket idag, för jag åker hem till mamma idag
ska hjälpa hon med allt, städning, matlagningen, för det blir en jul hemma hos oss iår
känns skönt men ganska jobbigt, för vi är en stor släkt, haha ,
2 dagar kvar tills jag får min Linkin Park Dvd skiva, och allt annat jag önskat mig,
men Linkin park skivan är det viktigaste, resten skiter jag typ i =)  ,
Trogen LP fan här å kommer alltid vara det, i love them,

Jag har funderat på att åka till usa å kolla på någon spelning någon dag,
någon som ska med ? , kan bli kul , för inga av mina vänner lyssnar på LP


Aja, önskar ni er i julklapp då ?

 kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0