Godnatt

Kom nyss ut ur duschen, och jag ska ta å lägga mig och sova
Ska till skolan i morgon och sen ska jag och babe fira,
sen åker vi hem till Mamma och kommer vara där
2 dagar ungefär, eftersom dom ska bort och jag
har ett 2 yngre syskon som mamma inte riktigt litar på
så jag ska vara där och ta hand om dom, eftersom att
min fader inte heller kommer vara hemma,
men skönt är det att vara där, finns mer space,
och sen måste jag ta hand om hästarna, mina ponnies :D
Så jag får se när jag har tid att blogga :)

Godnatt sötnosar <3

Kommentarer
Postat av: jennifer

tack den har varit jättebra =). Hoppas du får en trevlig vecka! kram

2008-12-15 @ 08:11:44
URL: http://girlinlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0