haha jag måste bara

Moa om okej:
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA! jag har ingen aning om vem du är
men du måste vara den mest patetiska människa jag stött på!
Det finns EN anledning till varför vissa personer gillar att skvallra
och det är för att de själva har så ointressant liv att de måste prata om andras.
Jag och mina tjejkompisar pratar om vad som sker i våra liv och runt omkring oss
 vi skulle fan aldrig sitta och snacka om andra människor så som du håller på
. Jag antar att du tycker att du är häftig som håller på som du gör och leker lite "gossip girl" men mer tragisk människa får man nog leta efter... Skaffa ett liv för fan! :D

Svar:
Haha ja jag kanske är patetisk men jag får väl fortfarande tycka vad fan jag vill ?
Okej, men endel kanske inte vill vika ut sitt liv på en blogg , så då kanske man är
tvungen att läsa andra patetiska liv och tycker det är sjukt kul att se hur dom skämmer ut sig
genom att skriva " idag har jag pantat 3 burkar, fick hela 1kr och 50 öre, "
inte det minsta intressant om jag själv får välja faktiskt..
jaha men har jag frågat dig var du och dina tjej kompisar gör på eran fritid ?
mest det tråkigaste man kan göra, å ni har verkligen inget liv,
man pratar inte om sitt eget liv när man hänger med kompisar
man pratar om andras om man inte då är kristen som du är puss
Klart att jag är häftig, men det har inget med min blogg att göra,
och om du är överkänslig att jag SKVALLRAR om saker så läs inte bloggen då,
gå å ta på dig en blöja å läs kalle anka, pz!


 sanna om okej:
det är inte hon som är ful det är du ;)
haah xD orka din blogg. du är så ful så min dator
får virus!

Svar:
Haha okej och hur vet du att jag är ful ? ,
har ingen bild på mig själv så att du har ju aldrig sett mig
och jag hör ofta att jag är lik kissie och ja då är man FUL,
Haha men alla får virus av dig så puss !

Kommentarer
Postat av: Fia

Hur gammal är du egentligen? Alltså finns det verkligen så pass patetiska människor som dig? Ärligt talat, en omogen snorunge som du borde inte så kalla människor för så grova ord som du använder i din blogg, speciellt inte om man inte kan använda svenskan rätt, dvs stavningen.



Sen till kommentaren innan som du fick, jag du måste vara ful för annars HADE du satt in en bild på dig. Men tyvärr så kan du ju inte stå för vad du skriver, för om du gjort det så hade detta varit en seriös blogg, snorunge!

2008-12-09 @ 19:11:53
Postat av: J0Z [JOZEFINNILSSON]

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen att folk orkar klaga? du får la skriva va fan du vill eller??? ååååh trött blir man...

2008-12-09 @ 21:30:00
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0