Haha

Fick en kommentar av min trogna Läsare " Celina"

ungerfär 14 gånger ;O dum i huvve elr ? =) 1 gång?
lär dig räkna kanske , bara ett litet råd ..
haha föresten våga du inte ens publicera min kommentar
och säg inte du gjort det för jag har kollat igenom lilla vän =)
känna mig riktigt tuff?? haha jag är inte som dej och säger saker för o verka tuff
, du vet skriva en kommentar gör en inte tuff? +++
jag sa inte "ameen asså Fjortiiiissshoooraa
" ameen säger man när man ber ?alltså fejkar du inte bara ditt liv '
och att du är sååå cool och tuff utan du ändrar kommentarer också
för att kunna komma på nått bra svar, puss på dig med?
spykänslor 3000 ! hiv bara du tittar på nån ^o)
stackars lilla fula flicka som inte har nåttt eget liv.
skriver om andras och leker tuff , fattig ensam och smittad av HIV
hittar på massa fejk för o verka lite cool men tyvärr du är genomskådad
fatta nu dissen och försök inte vinna ;) bara till dej lillguuummzz hahaha



jag har bara några saker att säga HAHAHA !
Asså allvarligt hur orkar du ens ödlsa din enerigi
på att dampa på mig, när min blogg inte ens handlar om dig ?
Du har inte ett skit med att göra vad jag skriver på min blogg,
som jag har skrivit i flera inlädd DU LÄSER DET PÅ EGEN RISK
men du verkar inte förstå vad jag menar med det,
och jag förstår verkligen inte varför du ska klaga ?
Haha din lilla så kallade " diss " sög , det är nog den fulaste
dissen jag någonsin har läst , haha, du borde nog jobba lite på den
ärligt , haha oj oj jag kan inte sluta skratta åt den lilla så kallade diss
Haha oj oj jag vill verkligen träffa dig i verkligheten,
och du måste seriöst gilla det jag skriver eftersom du kommenterar hela tiden
och varför skulle jag ändra kommentarerna, hur skulle jag kunna göra det ?
Hahahahahah, åh jag får skrattattack, rädda mig någon ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0