Hemma

Har nyss kommit hem med mängder av julklappar
trodde aldrig jag skulle få in allt i bilen, men det fick jag :)
skjutsade hem min lillebror till mamma och sen
körde jag hem, är lite smått stressad känns det som faktiskt,
är bjuden på middag hos Mamma och Pappa ikväll,
Måste duscha, gömma julklapparna på ett bra ställe
men vart ? , det är en bra fråga,

Sen kollade jag runt lite på bloggar,
och hitta en där tjejen är 18 år och har 3 BARN!
3 BARN asså jag förstår inte hur fan man kan
förstöra sin Ungdom på så sätt att ha 3 barn,
visst om man har ett men 3 stycken, herre gud,
jag hade aldrig orkat, ärligt, jag vill ha 2 barn,
men det är inte förens om några år, jag vill
leva livet före jag skaffar några barn,
hon gjorde verkligen FEL som valde att skaffa barn nu,
men jag beundrar henne hur hon verkligen orkar !

om någon av mina nära å kära läser detta inlägg
så vill jag säga vad jag önskar mig i julklapp
Linkin parks Live skiva road to revolution
och en massa party skivor som man kan dunka i bilen

sen så är Takida's nya låt Så jävla bra,
får gåshud varje gång jag hör den,
så takida's nya album skulle inte heller skada ;)



Kommentarer
Postat av: Hang

Var gärna med och tävla om löshår :)

http://hang.blogg.se/2008/december/tavling-snapon-loshar.html

2008-12-10 @ 15:19:25
URL: http://hang.blogg.se/
Postat av: rebecca

åh, jag vill också ha linkin park skivan :o

tror till och med att min mormor redan köpt den ^^,



skön blogg btw! =D skit i alla fjortiskommentarer,

du gör och skriver vad du vill :u

2008-12-10 @ 20:47:10
URL: http://bikisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0