Jag blir arg

Dom flesta bloggare är lite för mycket
" hej jag är sexigaste i världen"
och lägger ut massa bilder på sig lättklädd
eller putar med munnen och brösten,
det är väldigt tråkigt att läsa en sån blogg,

Visst min blogg kanske ni flesta tycker är
"hej här är jag " , men så är inte det jag vill,
utan jag vill bara säga mina åsikter någonstans
för mina kompisar lär ju bli lite trötta på mitt tjat
om mina åsikter hela tiden och jag måste ju få det någonstans,
Och jag står för det jag säger utan att ha en bild på mig själv,
för att jag tycker inte att bilden gör ens blogg mer intressantare
och om jag lägger ut en bild på mig kan ni ju som svar på mina åskiter bli
"men kolla på dig själv, du är ful osv osv osv " , och det är ju inte det jag vill..

Nej usch nu babblar jag på för mycket faktiskt ;S ;P
Någon som vet någon bra FILM man kan ladda ner å se ikväll
nu när man är själv hemma eftersom älsklingen ska på fest med sina boys,

och Vad tyckte ni om gårdagens IDOL ? , var det rätt person som vann ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0