Jag vill berätta en sak

för ca 2 årsen och 3 månader träffades jag och min babe på en fest ,
som hans kompis hade och vi åkte dit för vi var bjudna,
mina ögon fastnade för han direkt, för han hade en sån otrolig charm,
hans ögon var det finaste jag någonsin hade skådat och hans kropp,
Jag började ta upp drickat jag hade med mig och satte mig i en soffa
som fanns i lägenheten där det var fest, han kom och presenterade sig
och hans leende gjorde så att jag smällte, han var typ den där snygga
trevliga killen allt i ett, en sån person som man måste ha väldigt tur för att finna,


minuterna och sekunderna gick och dom flesta tjejerna
försökte slita han ifrån mig , men han valde att stanna,
vi gick ut och rökte och jag fick låna hans tröja för jag frös,
han var väldigt öppen av sig och djup, och när kvällen
närmade sig så bytte vi nummer, och jag tänkte för mig själv
han kommer bara ha numret där som skräp och aldrig använda det,
men när jag vaknade dagen efter hade jag fått ett sms där det stod
" lust att ta en fika senare idag?",
jag visste inte riktigt vad jag skulle säga utan jag tänkte inte å skrev ja visst,
sen fick jag ett svar tillbaka där det stog blir kl 15,00 bra för dig ?
och då vaknade jag ur mitt drömmande å tänkte på vad jag hade svarat,
och jag flög upp ur sängen och sprang in i duschen, och ja jag gjorde mig väll inte
något speciellt för jag ville inte visa något annat än mig själv den dagen
så jag tog på mig mjukisbyxor och en vanlig tröja ungefär,

När jag kommer till Cafét där vi skulle mötas så står han där utanför
och väntar på mig, å vi går in, och han var hur söt som helst
han bjöd mig på fika så jag tog en chai latte och en bulle,
och han en vanlig kaffe och en bulle, och vi satt och prata och prata
det blev väldigt mycket skratt och pinsamheter, klockan hade blivit 19.00
när vi väl gick därifrån, när vi stod och vänta på bussen så sa han
att detta var det bästa som hade hänt han, och jag vågade inte fråga vad han menade
så jag bara log som ett fån, när jag väl kom hem , så skickade jag ett sms
och frågade vad han menade och då sa han att han tyckte om mig för att jag är den jag är

efter några veckors träffande med bio restaurang osv,
började jag få mer å mer känslor för han och
 den 15 december 2006 blev vi tillsammans,
jag minns den dagen, så pinsam den var,
vi var hemma hos han med några kompisar till han
och vi såg film, han tog min hand och han log
tillslut kysstes, vi och sen den dagen har det varit vi,


Kommentarer
Postat av: Linnéa

naaaw vad gulligt :) hur sött som helst! haha, så härligt med kärlek vid första ögonkastet :) japp älskar klichéer ;)

2008-12-14 @ 17:33:11
URL: http://linnurvens.blogg.se/
Postat av: Sara

aaw va sött :) extra härligt när man inte förväntat sig något sånt heller :D

2008-12-14 @ 18:05:14
URL: http://www.sarasliv.bloggagratis.se
Postat av: jennifer

tack tack =). Haft en bra helg? kram

2008-12-14 @ 18:41:57
URL: http://girlinlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0