Klagande

Idag när jag komme hem och satte mig vid datorn ,
å loggar in här hade jag fått 10 kommentarer
haha dom flesta skrev att kissie är så söt
å bedårande, och att jag är väldigt avundsjuk på hon,
Haha hade jag varit avundsjuk på henne hade jag väll
inte snackat SKIT om tjejen, och dom flesta tycker
jag är dum som snackar skit om "mina kompisar"
haha men det roliga är att dom personerna jag skrev i mitt
tidigare inlägg inte är mina kompisar utan folk jag bara vet vem dom är,
Det är en stor skillnad på att veta vem dom är å känna dom pplz.
Sen så tyckte dom flesta att jag är dum i huvudet och såna saker
haha men jag gillar att ni tycker det, för vem är egentligen helt klar  i huvudet ?

Haha och Fjortishora skrev nog en tjej vid namn " Celina"
ungefär 14gånger i sina kommentarer kändes det som,
hon hade helt enkelt slut på ord, och var tvungen att känna sig riktigt tuff..
Men jag gillar hur hon använder " ameen asså Fjortiiiissshoooraa "
puss på dig med celina men jag är inte lesbisk ;)

Sen så var det några riktigt söta personer som gillade min blogg,
och jag gillar deras bloggar också så jag hade tänkt länka lite sköna
bloggar typ, tar väll 3 st per dag, så om du har en skön blogg
och jag gillar den, så länka din blogg i en kommentar så
vem vet, din blogg kanske dyker upp ;)

www.csaf.blogg.se
http://JKIBMM.se
http://shalombrorsan.blogg.se/

Dagens skönaste Bild


Kommentarer
Postat av: Celina

ungerfär 14 gånger ;O dum i huvve elr ? =) 1 gång? lär dig räkna kanske , bara ett litet råd .. haha föresten våga du inte ens publicera min kommentar och säg inte du gjort det för jag har kollat igenom lilla vän =)känna mig riktigt tuff?? haha jag är inte som dej och säger saker för o verka tuff , du vet skriva en kommentar gör en inte tuff? +++ jag sa inte "ameen asså Fjortiiiissshoooraa " ameen säger man när man ber ?alltså fejkar du inte bara ditt liv och att du är sååå cool och tuff utan du ändrar kommentarer också för att kunna komma på nått bra svar, puss på dig med? spykänslor 3000 ! hiv bara du tittar på nån ^o)

stackars lilla fula flicka som inte har nåttt eget liv.

skriver om andras och leker tuff ,

fattig ensam och smittad av HIV

hittar på massa fejk för o verka lite cool

men tyvärr du är genomskådad

fatta nu dissen och försök inte vinna
;) bara till dej lillguuummzz hahaha

2008-12-10 @ 19:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0