Mitt första inlägg

Jag ska vara kort och uppriktig, dom flesta som bloggar ser ut som barbiedockor
så jag tänkte göra en blogg om alla Sveriges barbiedockor,
Tex Kissie, http://kissies.se/ visst ser hon ut som en docka,
men alla tycker det är så intressant att läsa såna bloggar där just tjejerna ser bra ut,
men hon är väl säkert fejk, ja vad vet jag , inte jag som känner henne,
men jag vill bara Tala ut om hur jag känner egentligen, för jag tycker hon ser fejk ut,
vem fan vill Förstora sina läppar ? , visst det är hennes liv, men snälla hon är inte ens 18,
och måste man inte vara 18 för "plastik operationer ? " , hmm jävligt skumt asså,
ja stockholms "prinsessor" får väll göra vad dom vill nu för tiden,
åldern spelar väll ingen roll länge eller vad säger ni ?

Och jag kommer säkert få problem med folk nu,
men jag står för vad jag skriver faktiskt det gör jag verkligen,


tänkte berätta för er vad jag har min blogg till..
att helt enkelt skriva vad jag tycker om saker och ting
och om du är överkänslig för saker så tycker jag du ska sluta läsa min blogg
för jag skriver om precis vad jag vill, även fast du tycker det är fel av mig,

kanske ska berätta vem jag är också eller  ?

Jag är en tjej på 18 år som Bor i västerås
går på Wenströmska gymnasiet hotell programet
om det är något mer ni vill veta så ställ frågan i kommentarer


Kommentarer
Postat av: Nadia

Haha du är sjuk <3

2008-12-02 @ 23:42:11
URL: http://alatavvi.blogg.se/
Postat av: rebecca

tack för kommentaren, skön blogg! :)

2008-12-03 @ 02:59:12
URL: http://bikisen.blogg.se/
Postat av: J0Z [JOZEFINNILSSON]

SVAR: du kan ta den lila som du kommenterade på! tänkte lotta ut den senare, men har inte haft tid.. så du kan få den !

2008-12-03 @ 04:31:03
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahahahaahaha fjortishora.

2008-12-03 @ 05:32:44
Postat av: Issah

diggar din blogg :)

2008-12-07 @ 00:22:14
Postat av: Anonym

KISSIE ÄR VISST 18 VÄL :O

2008-12-09 @ 17:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0