okej

Har haft en otroligt rolig helg, tack tjejer och killar för det :)
Sen så nu är Älsklingen död typ han sover, kan jag förstå stackar,
men nog pratat om mig, nu tänkte jag svara på en kommentar här ..


Anonym
Din blogg handlar typ om din svartsjuka på andra tjejer &
hur du försöker framställa dig själv som en
"tuffing". Fake rakt igenom, otroligt pinsamt..
Tror ingen läser din blogg överhuvudtaget. "suck on that bitch"
hahaha, yeah right ;) Skaffa dig ett liv bruden,
istället för & störa mitt.

Okej vi kan ju börja med att Den "Anonyma personen" Heter egentligen Jenny
Henne hittar ni under www,Jenize,blogg.se, men hon är blond och Tror inte
att jag kan se på IP numret att det är hon, eftersom hon kommentera förr undernamnet
"Jenny" haha gud så ful hon är,

här har ni en bild på den anonyma tjejen

och här är mitt svar till dig skabbjävel

Min blogg handlar inte alls om min svartsjuka på andra tjejer,
verkligen inte, för jag är inte svartsjuk utan jag tycker dom är patetiska
och det har jag rätt till att tycka utan att vara svartsjuk eller ? ,
Och jag försöker inte ens framstå som en tuffing, isf
hade väll min blogg handlat om droger, alkohol och brott och såna saker,
och det gör den ju inte så jag förstår inte vart hon vill komma,
Fake kan jag inte kalla mig själv, eftersom jag inte har fejkat nått på min blogg,
leker ingen annan, och jag gör inte om mig så att jag ska likna någon annan heller
Om du inte tror att någon läser min blogg så är det upp till dig,
men jag vet att folk gör det, och vart har jag annars fått Alla kommentarer från ? ,
Någon måste ju läsa min blogg och det gör också du eftersom du tycker jag är fejk
Så Puss på dig också jenny du är så ful att jag vill spy på dig risunge


Någon mer som vill öppna sin käft och få tillbaka svar ?
ni vet vad ni ska göra puss på er !

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, Varför skulle jag vilja vara anonym?? Du är patetisk tjejen, du har inget liv så därför ägnar du din tid åt att störa dig på folk som är intressantare än dig själv. Pinsamt. Och du, skriv en bok istället för jag orkar inte läsa aaallt du skrivit om mig (Jag är "ful", öh okey, intressant påpekande) Men ska tacka dig för att du gör reklam åt mig iallafall :)

2008-12-07 @ 20:44:58
URL: http://jenize.blogg.se/
Postat av: Jenny

Varifrån har du fått att jag vill vara anonym? För att jag inte skrev mitt namn 1 gång? Bruden, jag kan ge dig hela min address om du nu stör dig så mycket på mig (Vad jag nu har gjort dig?) Fast iofs, du har väl fullt upp me att bråka me andra tjejer över internet som du e svartsjuk på, right? Nej, nu pallar jag inte lägga ner mer tid på dig. Har ju till skillnad från dig, din loser, ett liv. Men fortsätt gärna göra reklam för mig :)

2008-12-08 @ 15:05:31
URL: http://jenize.blogg.se/
Postat av: urbanskebabfisk

cooola brudar!



fan va mobbade ni är båda två..get over it

2008-12-09 @ 12:43:18
Postat av: sanna

det är inte hon som är ful det är du ;) haah xD orka din blogg. du är så ful så min dator får virus. shit gå och dö?

2008-12-09 @ 15:14:29
Postat av: moa

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA! jag har ingen aning om vem du är men du måste vara den mest patetiska människa jag stött på!



Det finns EN anledning till varför vissa personer gillar att skvallra och det är för att de själva har så ointressant liv att de måste prata om andras. Jag och mina tjejkompisar pratar om vad som sker i våra liv och runt omkring oss, vi skulle fan aldrig sitta och snacka om andra människor så som du håller på. Jag antar att du tycker att du är häftig som håller på som du gör och leker lite "gossip girl" men mer tragisk människa får man nog leta efter...



Skaffa ett liv för fan! :D

2008-12-09 @ 15:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0