Så där ja

nu var julen över för detta år också,
skönt skönt, Fick en massa julklappar faktiskt
och jag orkar inte skriva ut dom , eller lägga ut bilder på dom
heller för det är bara onödigt, försöker inte göra någon avundsjuk direkt,

och jag håller med det kissie skriver på sin blogg
HA INTE HENNE SOM FÖREBILD
haha ofta kalla sina läsare för fjortisar,
altså är hon själv också fjortis eftersom dom
ser henne som en förebild, har jag inte rätt eller ? ,

Jag har saknat att sitta vid datorn,
men jag har inte haft orken, har feber 39 graders,
så nu kan jag bara ligga å snoka hela tiden,
å så har jag ju slavar, haha skulle bara haft en ring sak så
jag kan ringa när jag behöver något, nädå,

Nej nu ska jag fortsätta och hata,

pöss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0