Sex

Jag och Min pojkvän Morgan kan vi kalla han ,
hade nyligt sex och efter 3 juck så kom han ,
och jag blev som vanligt besviken,


Jannica: Jaha men det var väll ovanligt, varför ?
Morgan: Det är väll inte så konstigt du gör mig ju jämt så upphettsad
Jannica: Men är det inte det sex går ut på eller ?
Morgan : sluta vara så sur, när du suger så blir jag ju helt ja jag vet inte
Jannica: haha du är cp, nästa gång tar jag en dildo
Morgan : Jaha varför det då tar jag en dildo jag med
Jannica : jaha varför det ?
Morgan: för jag får inte njutningen jag vill och inte du heller
Jannica: så du vill ha en snopp i röven ?
Morgan: Ehm Nää inte så jag menade ville bara vara cool

haha åh jag älskar han så himla mycket, kan ju inte bli sur på han
föresten så köpte jag sexiga underkläder idag vad tycks ?

dom kommer hem om en vecka ungefär, hoppas morgan uppskattar dom ,
vad tror ni , man kanske skulle sex strejka i en vecka eller, tror ni jag klarar det ?




Någon som vet en fjortis blogg man kan läsa?





J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0