Skvaller

hej idioter å älskare

jag lovade igår att jag skulle bjuda på lite skvaller idag,
och för er som bor i Västerås blir detta nog lite smått roligare,
för ni som känner Maya Larsson, vet ju att hon är en liten slampa right?
Men att hon går och knullar sin Pojkväns Bästa kompis trodde vi aldrig
Jonas ( Maya's pojkvän ) blev sur på sin Polare och förlät Maya
vilket han inte skulle gjort för det visa sig att hon håller på med andra också,
att det skulle komma ut att Maya Knullade Johans Bästa Polare Kim
trodde ju självklart inte hon, men eftersom att Maya inte är så diskret av sig
och tror att hon var på en fest där bara hon själv visste att hon hade ett förhållande
Så vad jag och många andra råder dig Johan är att dumpa Maya
du förtjänar något bättre ...

Sen Kalle Ljung , skandal att du först snackar skit om Johanna Högberg
och säger att hon är en slampa, att hon har klamydia och grejer,
och sen blir tillsammans med hon, visst är det ett skämt ?
Och Johanna, du gillade inte ens Kalle, var det inte han som såg ut som ett spöke
och var en player  ? , ja ni vissa förtjänar verkligen varandra eller hur ? ,

Jag fick just veta att Två av mina lärare har ihop det,
haha, vart håller världen på att ta vägen egentligen ?
Och Rektorn, hade tydligen haft sex med en av lärarna,
ja vilken rektor det är behöver inte komma ut , för att då får jag skiten
för att jag bloggar om det, och då anmäler dom väll det ?

Jag slutade just Religon, hade prov i islam,
det gick ganska bra faktiskt, så nu har jag rast till kl 10.00
då jag har barkunskap och sen slutar jag för dagen
och då ska jag "vivo", "Julia" och Pojjan dra ut på stan
käka och sen blir det streetdance, jag skriver senare,
Puss&Kram

Tänkte länka lite sköna bloggar, så kommentera ditt namn
och bloggadress plus vad din blogg handlar om så kanske just din blogg
kommer med,





Kommentarer
Postat av: Camilla

Du vet att du vill länka min blogg beautiful ! ;)

2008-12-09 @ 11:37:06
URL: http://csaf.blogg.se/
Postat av: ee

Gud vilken blogg ;o :)

2008-12-09 @ 13:04:30
URL: http://enligtemily.blogg.se/
Postat av: JKIBMM.blogg.se

http://JKIBMM.se

2008-12-09 @ 13:35:29
URL: http://JKIBMM.se
Postat av: Hanna Edström

Jag vill börja med att säga att jag håller fullt och ständigt med den här jenny som kommenterade din blogg. Du verkare som en genomfalsk människa som klankar ner på andra för att du själv ska må bra! Du lägger ut bilder på andra utom dig själv och påpekar deras fel och brister, När ska du våga lägga ut en bild på dig så vi alla får se hur "perfekt" du är.

2008-12-09 @ 15:39:49
Postat av: Brorsan

Du är för jävla rolig Brorsan! Håll inte tillbaka föfan, det är aldrig bra!



Shalom

2008-12-09 @ 16:25:20
URL: http://shalombrorsan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alltså fy fan.. du bloggar om andras privatliv? skäms du inte. Du kommer fan snart inte ha några kompisar om du sedan avslöjar en massa på din blogg. Grymt patetiskt och tom lägga ut namn + bild på personer ochså.. alltså gud, hur orkar du egentligen?

2008-12-09 @ 16:35:38
Postat av: Bella

Fy fan vad jag ÄLSKAR din blogg! :D yo go girl! äntligen än bra blogg där någon skriver vad hon verkligen tycker och att du verkligen vågar skriva om allt! Fan va bra du är!!!!!!!!

2008-12-09 @ 18:44:46
Postat av: Lynn

Haha älskar din blogg fan va skööön du är!

2008-12-09 @ 18:47:14
Postat av: Anonym

Ofta, ta du o skit i alla andra. och våga visa upp dig hooora.

2008-12-12 @ 17:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0