Snarkande!?

Hej eller godmorgon eller vad ska jag skriva
gud Vad Killar kan gå en på nerverna när man sover,
vaknar av att Älsklingen Snarkar, jag brukar inte vakna av det
men han snarkar HUR HÖGT SOM HELST,
och jag blir bara så arg, haha han har hållt på i en timma nu,
och jag har försökt att somna om men det är omöjligt,
så jag ligger med laptopen i knäet och skriver ett inlägg


någon mer som har problem med  en snarkande pojkvän ?
vad gör du åt saken ?
, finns det ens något att göra åt snarkandet ?
Visst man kan väcka människan, men om man verkligen inte vill det ,
för han har världens morgon humör å jag vill inte att han ska bli arg

och så vill jag tacka dom söta läsarna för kommentarerna
i mitt tidigare inlägg, söta är ni :*

jaha vad ska man ta och göra nu då ? , kanske kolla runt lite ?
någon som har en kul blogg som man kan läsa ?
skriv en kommentar med en länk till din blogg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0