Tråkigt

1. Tre namn jag lyssnar till: Jannica, Jacki,Baby
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag är rak och ärlig
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Min lathet
4. Detta är jag rädd för: Döden
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Kärlek, Pengar, mat
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Otrogen, Stå på händerna, döda
7. Detta tycker jag om att göra: Umgås med vänner och skvallra
8. Detta vill jag göra just nu: Äta Frukost
9. Bästa känslan: Lycka
10. Värsta känslan: Svek
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Ärlig, trogen, Snäll, Längre än mig, och söt
12. Är jag kär just nu? Ja
13. Jag vill gifta mig? ja det vill jag
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Skaffat familj , barn, bil , hus bra jobb, bra ekonomi osv
15. Min käraste ägodel: vänner och familjen
16. Något jag vill ha i present: kläder från topstreetwear ;D
17. Detta har jag på mig just nu: Morgonrock
18. Favoritkläder: något snyggt och bekvämt
19. Favoritdjur: Hund
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Hiphop
21. Favoritlåt just nu: T.I ft Rihanna- live your life
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Rolig: Barteknik;D tråkigt: svenska
23. Stjärntecken: Vädur
24. En bok jag älskar: Pojken som kallades det
25. En film jag älskar: Sunes jul
26. Tv-program jag gillar: DHW, GG, OTH
27. Favoritdoft: Mat
28. Detta äter jag gärna: all mat, helst grekiskt
29. Dricker helst: Vatten
30. Favoritgodis: Lakrits och Choklad <3
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Usa
32. Färg på mina ögon: Gröna
33. Min längd: 1.65
34. Jag tror på: spöken
35. Jag spelar: Innebandy
36. Person jag beundrar: Min pappa!
37. Så här bor jag: Lägenhet en 2a 78 kvm
38. Antal döda krukväxter i hemmet? Inga
39. Det här tänder mig: finns mycket
40. Det här gör mig avtänd: Fötter och när man luktar alkohol efter en fest
41. Favoritfärg: Rött Svart grönt
42. Favoritcitat: finns många
43. En hemlighet jag vet: Vet alldeles för mycket
44. Bästa present jag fått: Ett fotoalbum med åren som gått
45. Senast köpta skiva: ingen aning
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: allt
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: ingenting , man ska vara glad för den man är
48. Udda förmåga/egenskap: Inget jag kan komma på just nu
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Kamel
50. Vad lyssnar du på just nu? Tvn, Sunes jul ffs :D
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Shoppa
52. Var är dina föräldrar födda? Mamma: Stockholm danderyd, Pappa: Norge oslo
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? haha mycket
54. Vilken är din favoritrestaurang? Grekiska restaurangen
55. När badade du i en pool senast? i sommras ?
57. Hur många barn vill du ha? 2
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Psytrance
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Nej :) men jag har typ en aning
60. Vad har du för TV-kanaler? haha orkar inte skriva dom alla
61. Har du åkt moped någon gång? Ja
62. Har du busringt någon gång? Ja
63. Har du fått felparkeringsböter? Nej
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? Ja
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Grekland
66. Har du en egen trädgård? Nej mamma har
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Simpson
68. Kan du alla orden i nationalsången? Ja
69. Badkar eller duschkabin? badkar
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Patrik 1,5
71. Favoritpizza? Chicken
72. Chips eller popcorn? popcorn
73. Vilken färg på läppstift använder du? rosaröd
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? ja
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? när jag var liten
76. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Baby, Grekiskt
78. Favoritchoklad? all förutom mörk
79. När röstade du senast? Idol på Robin
80. När åt du en hemodlad tomat sist? somras
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? yes
82. Är du bra på matlagning? Jodå
83. Klarar du att tanka själv? Ja
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen de visar på TV? Nej
85. Pepsi eller Coca Cola? Coca Cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Ja
87. Vad var det senaste du handlade? Glass
88. Har du kräkts offentligt? hehe jodå(A)
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Båda
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ibland
91. Har du ringt något betalnummer? Ja
92. Kan man vara vän med sitt ex? Ja
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Bror
94. Hade du mycket hår som liten bebis: Ja
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? vem vet
96. Vad har du i din väska? mycket saker
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Duschar
98. Vad har du att vara tacksam för? Mycket
99. Var hittade du den här listan? på Jonkie's bdb
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: alla som ser den


Grekisk mat fy vad gott !
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0