Trött

Oj, detta måste bli ett snabbt inlägg, är verkligen jävligt trött
Jag gillar skvaller det är det bästa jag vet och idag
fick jag höra jätte mycket skvaller, å jag blir lika glad varje gång,
den här gången handlade det om en tjeje som går BF 2C
Hon har pojkvän men under 2 månader hade hon hållt på
att strula med hans barndoms kompis som också är hans bästa vän,
och han vet inte om det, haha gud jag längtar bara tills detta kommer ut,
jag gillar drama , det är så fullständigt bra !

Nej nu ska jag krypa ner hos mr X vi ska se en film
och sen sova, ska få veta en massa mer i morgon
skriver om det då, och tjejen om du läser detta'
så är du helt otroligt jävla dum i huvudet

resterande ha en underbar kväll sov så gott
godnatt / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0