Rubrik

ÅÅh varför är de enda modellagenturer som vill ha mig bara helt naket.
En kille som tog kontakt med mig nu sa att han var från
swedecandy.com och han ville såklart ha glamourmodeller
som kunde visa bröst och rumpa,.
UTAN något som helst för att täcka,.. typ porr NU!!?
Kanske lite väl mycket att börja med ellerhur?

Nu är jag hemma från världens bästa dag! Efter
ansiktsbehandlingen åt jag lunch med Linda på Rice,
sedan tog vi en shoppingrunda. Köpte ett par jeans som jag
får visa senare. Vid klockan ett befann vi oss i
Bengts studio där fotoföretaget Pixation skulle plåta
oss. Jag måste säga att Pixation är nog det
trevligaste företag jag någonsin har träffat och
fotosessionen var den roligaste som jag har varit med om!

alla här vet ju att KIssie, eller ska vi säga Alexandra www.kissies.se
är en fjöten liten 91a som tror bara för att hon är en "stor" bloggerska
så kan hon göra precis som alla "äldre " människor, fast hon inte har åldern inne..

1. Hon förstorar läpparna
2. Hon förstorar Brösten
3. Hon går på krogen,


vilken normal 17 åring gör sånt , något måste ha blivit fel i hjärnan på flickan
när hon föddes, och hon säger ju typ " alla vet vem jag är " ,
men för fan KROGÄGARE RYCK ER I KRAGEN Å KASTA UT HON
ska jag behöva göra det själv eller, blir så förbannad...
kissie återgå till Sandlådan tjejen

kissie om några år

Kommentarer
Postat av: J0Z [JOZEFINNILSSON]

SVAR: men ja sätter in den åt dej, men ja hinner inte just nu, du får vänta ett tag! och svara till min orignalblogg..

2008-12-04 @ 20:47:56
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/
Postat av: [email protected]

För att naket är vad man vill ha !!

2008-12-05 @ 00:37:54
URL: http://jkibmm.blogg.se/
Postat av: sselma

men och, låt henne göra vafan hon vill. är det ditt problem? lägg inte i dig i hennes liv, låt henne göra allt det ! det är inte ditt problem hur hon kommer att se ut äldre.



Snälla, omdu inte har något bättre för dig så kan du lika gärna ta en bild på dig själv så att vi kan börja klaga på hur du ser ut, så ska du se hur kränkande det är (;

2008-12-06 @ 21:36:44
Postat av: camilla

YÄÄÄ ! you go girl !!

2008-12-07 @ 18:47:59
URL: http://csaf.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asså gud, varför skiter du inte i vad hon gör?

Om hon vill förstora brösten eller läpparna, ja låt henne göra det då, det är la hennes sak och hon har kanske oxå en anledning till det. Lev ditt liv ist, man lever bara en gång

2008-12-09 @ 15:43:22
URL: http://Yannik.fashionblogg.se
Postat av: Anonym

Hon tror inte att hon är en, hon är en stor bloggerska. Många läser hennes blogg, och många känner igen henne.



du är avundsjuk.. och säg inte att du inte är det.. du måste ha en riktigt dålig självkänsla som snackar om tom dina kompisar, och skriver en massa skit ,,

2008-12-09 @ 16:39:28
Postat av: Celina

haha avubdsjuk eller ? bara för att hon är nått och du inte? face the truth , you will never be cool or famous !

2008-12-09 @ 17:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0