Uttråkad

Nej gud så uttråkad jag är,
sitter och kollar på tv och har snart tänkt gå och lägga mig
har haft sjukt mycket besökare idag , mer än 300 stycken,
kul att så många läser bloggen, men kul att ni kommenterar
hur mycket ni hatar mig, det ger mig bara mer lust att skriva ärligt.
Imorgon är jag ledig , så jag hade tänkt mig gå på stan å fixa mer julklappar,
ska hem till min Mamma och Pappa, och ja dom är fortfarande gifta,
ska även hjälpa min lillebror Pontus (17 år ) att hitta en julklapp åt hans flickvän,


Nej gud vad jag tråkar ut er just nu ,
jag vet att ni vill läsa något kul om någon idiot just nu,
men jag har ingen idiot att skriva om,
måste kolla lite runt och sen så skriver jag antingen ett inlägg
innan jag somnar eller ett inlägg i morgon bitti.

Om vi inte höres ikväll
så önskar jag er alla en god natt / J



Kommentarer
Postat av: J0Z [JOZEFINNILSSON]

SVAR: haha jaså? de va ju bra för de va de som va meningen xD haha den tackar man för ;D

2008-12-09 @ 22:04:38
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0