Veckan

Åh jag vet jag har inte uppdaterat på åratal känns det som och
jag känner mig riktigt dum för jag vet ju hur mycket ni älskar
min blogg eller hur ? ;)

jag kan i allafall ta och berätta om min underbara vecka
Måndag till Tisdag var jag hemma hos min älskade mor och far,
för dom åkte på Affärsresa ner till Österrike, där ett av deras företag ligger,
så jag var barnvakt åt min 17 åriga lillebror (helt onödigt)
och min 14 åriga lillsyster som verkligen är Fjortis om man så får säga
förlåt Sandra, men det är sant, haha

TIsdag kväll när vi skulle åka hem från mor och far,
så kör vi verkligen inte hem kan jag lova, vi är på väg mot STOCKHOLM
efter att ha plockat upp Igelkotten och Viktor,
dom visste tydligen allt, men det gjorde inte jag, men väl
i stockholm så Checkar vi in på Ett flott hotell, jag trodde jag skulle tappa hakan
hotellet hette Hotel Riddargatan, riktigt fint och låg verkligen i centrum typ,

det blev mycket shopping osv,
är lite stressad just nu så hinner inte skriva så mycket,

men väl i stockholm så ser man KISSIE, haha jag
trodde nästan jag skulle spy, rikigt ful är hon i verkligheten,
lika ful som på korten faktiskt, och hon är så usch jag vet inte vad
sen såg vi blondinbella också, ja vad kan man säga,

nej nu har jag nyligt kommit hem från Stockholm
ska slänga ihop någon middag till babe
 sen ska jag på middag med mina babes,
för en av dom fyller 18 idag Grattis Grattis

puss & kram

Kommentarer
Postat av: b

tack så mycket, gud vad snäll du är, jag ska försöka! :)



den heter soulmate, ha en trevlig kväll! kram på dig

2008-12-19 @ 18:42:38
URL: http://bikisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0