hemma igen

hade fått ett antal kommentarer ja,
haha, asså folk gillar verkligen min blogg,
det är kul kul, och jag tror snart min blogg
ska döpas om till " jag är inte avundsjuk på kissie"
bara för att jag skriver om henne ? , haha herre gud,
jag gillar henne bara inte kan ni inte förstå det ,
och nej jag vill inte bli någon " stor" bloggerska,
never, det är så fucking divigt, så det finns inte. ..


jag har rätten till att skriva vad jag vill på min blogg,
 och om jag väljer att dissa kissie i bloggen så
får jag det utan att vara avundsjuk, tycker ni är
sjukt jobbiga som inte läser det jag skriver
innan ni börjar säga " ahmen du är bara avundsjuk"
jag har ett bra liv , trivs med det livet,
vill inte ha kissies liv, så puss på alla fjortisar
som verkligen avgudar henne, å ser hon som
en stor förebild, då säger jag kenza istället,
vänd er till henne en bättre människa ...

nej nu ska vi packa upp och så, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0