Oj OJ!

hade helt glömt bort att jag hade en blogg,
haha lite knasigt , men nu vet jag att den finns här
och väntar troget på mig och aldrig är otrogen,

Har läst lite av kissies blogg på senaste dagar
och har mer och mer börjat fundera på en sak,
hon säger ju alltid att hon har sånt bra självförtroende,
men varför förstorar hon läpparna och brösten !?
jag menar om man har ett bra självförtroende så
borde man itne vilja ändra på något, hon säger
väll bara så för att få status, i allafall så som jag känner,
kan vara fel , men ändå,

och sen vad fan håller Blondinbella på med ?
Let's Dance,!? tar dom in vem som hellst eller,
hon är bara en bloggerska, hon har inte gjort
något speciellt varken musik eller film eller något sådant,
haha jag ska fråga om jag också får vara med å dansa,
fast jag vet inte vem jag vill dansa med heller,
sjukt, nej nu ska jag dra mig på party, puss å smek !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0